....

HejHej! Lovet började med att jag och carro var ute och cyklade -Y- Kuligt! Och for ner till älven och typ önskade att det kunde bli sommar eller nått xD Sen så i tisdags så Gick jag och Carro på stan och shoppade sen så kom Tilly och då köpte vi Present til nina :D För hon fyller år på Tisdag fast hon ska på den i morron ;) och i går så kom Nina och Carro till mig Trevlans så då cyklade vi ner till älven fast jag hade ingen cykel så jag fick sjussa Nina :D Så tände vi en brasa där :)
Sen så for vi hem till mig så packade jag sen så cyklade vi till Tomas för att hämta min cykel haha så stod nina på paket hållaren medans jag skjutsa henne det var Rooooligt ;D Sen så idag så har jag inte gjort så mycket alls städat i garderoben och grejjat lite i morgon så ska jag till Nina :D Ska bli Kulkul! :D
:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0