Söndag.

Härligt väder! :D

I fredags så sov Julia och Tilly hos miig :D det var Skojj jag kom till julia efter skolan och det gjorde Lukas & Paula med och jag skulle åka hem men 4 bussen men såklart missade jag den xD haha
Lördagen var skoooj :) Var med carro och vi spelade basket med Johan och Tony sen så cyklade vi hem till carro och åt mat :D Sen hem till mig och kollade på The city as bra program! :D Sen åkte vi och spelade basket igen med Sarah , Tony och Johan ;) Sen åkte vi hem till mig och typ gjorde inget sen gjorde vi massa och sen spelade vi basket igen xD sen så sov Carro & Sarah hemma hos miig :D
Söndag.  Lika varmt idag! Asså det är Grymt härligt väder! typ 20+ i skuggan :D typ Sommar ju fast med lite snö ;(
Ska typ kolla om någon vill göra nått men alla är typ upptagna eller måste städa rummen -.-'
Aja ska nog kanske lägga mig i solen ett tag nu :D
Byee! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0