Helgen.

HejHej! I helgen så har Jag Varit hos Lisa .På fredagen så spelade vi mycket kort och 'grillade'  marshmallows och jag stoppade in en choklad godis i det vart fan as gott! med andra ord det måste ni prova. Sen så fixade vi allas hår och sminkade alla så Lisa & Nina vart superduper finfina! När vi var klar med det så gick vi ut för att ta kort.Vi han inte ta många alls innan... batteriet tog sluuut!! :( . Så då gick vi in och laddade den. Medans vi väntade på att batterierna skulle ladda färdigt så spelade vi kort (straffpoker) haha Sen så vann Nina och Lisa förlorade då sa Nina att Lisa skulle gå ut och rulla sig i snön !. Sen när vi kom in så spelade vi mera och mera och mera .. Sen så gick alla ut och rullade sig och hoppade i snön haha och jag skulle springa i snön så tappade jag min sko :O så gjorde vi typ magplast i snön ahhaha vi är fan galna x) På Lördagen så spelade vi en massa kort igen . Så tittade vi på Sex and the city ååh den är så bra! Efter ett tag så skulle vi gå till Pia och gå ut och gå med pugsly (en häst) vet inte hur namnet stavas <--  Sen så när Jag och Lisa kom hem till Lisa så skulle hon plugga No typ så då bakade vi Muffins :) och gjorde två röda rosor :) Aja Nu orkar jag inte skriva mera men det var i alla fall en Grymt skojj helg! det måste vi värkligen göra om !  :)<3
HejDå! Kraam :)

Kommentarer
Postat av: anonym

oj vad galet.......

2009-02-01 @ 20:24:38
Postat av: Lisa

Ja det var super kul i helgen!:)

Emma är Ikas brorsdotter x)

2009-02-01 @ 20:39:20
URL: http://mylifeaslisanow.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

vilken helg hehe..



ha en fin måndag. kram

2009-02-02 @ 13:24:20
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

varför ingen uppdatering? Puss.

2009-02-05 @ 21:57:24
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

varför ingen uppdatering? Puss.

2009-02-05 @ 21:58:22
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0