Helgen.

HejHej!
Fredag. Kom till Nina efter skolan så bakade vi för vi skulle sälja kaker på Lördagen :)
Lördag.Säljde kaker med Nina först på Coop och fatta kallt det var!! Sen åkte jag hem sen gick jag och duscha och for till Carro vid halv 7....7 någon gång  Frida,Rebecka och Sarah kom också dit vi spelade GH,Tittade på film och gick på 'nattpromenad' :D Grymt Skojj!
Söndag: I natt sov jag hos Carro det var riktigt skojjmojj det! Sen gick vi på promenad sen sa vi att vi skulle vända och hämta mina saker och sen gå hem till mig så gjorde vi det! :) När vi var vid backen före Viktor så kom Rolf och frågade om vi ville åka va ba .. Eh jag venne vill du ? eh jag venne (tittar på varann ett tag.. säger okej!) och går till bilen x) Grymt Skoojj helg ialla fall! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0