Helgen.

Hejhej Har inte hunnit skriva på jätte länge nu så nu ska jag berätta om min helg  :)

LÄGER.
Lördag.

Nina hos mig på fredagen sen på lördan så när jag stod i duschen ringde Lisa och sa att dom skulle åka om 5min :O För vi skulle åka med hon till carro. Så lite panik man fick då.. Sen när vi var hos Carro kollade vi lite på hennes rum asså det blir asa snyggt!! Sen kom eva så sprang vi typ till minibussen :) Jag fick inte sitta bredvid varken Nina,Lisa eller Carro :'( Huhu så jag sov hela vägen typ och alla var jätte dumma.För dom tog kort på mig när jag soooov! . Sen när vi kom fram så fikade vi asså vi åt typ hela tiden där :S Sen gjorde vi massa saker Och repade en massa! SkooJSkooJ Sen så skulle vi spela upp Tears in heaven för typ ''mycket folk'! Hehe. När vi skulle 'sova' Så sovde 'The Noobs' På senen det var jätte kul! ,Jag,Nina,Lisa och Carro typ pratade hela tiden och Nina shhhhyyy ade typ hela tiden sen fast typ alla var tysta Haha.

Söndag.
-Nina säger : Hallå vakna klockan är 07:37?
-Jag säger : VAAAAAAH :O SERIÖST?  (Jätte

hest)

Nina säger: Ja... ( helt lugn)
Haha så typ skyndar jag och Lisa ner till durscharna. Sen gick vi och åt fruckost.. Efter det så skulle vi repa och jag kunde typ inte sjunga för att jag var så hes :'( .. Och Lisa fyllde år osså så på natten så sjöng jag faktist liite ^^, haha x) Aja Sen så skulle vi spela upp massa låtar typ så var det några som hade gjort en egen sång så Aa om man säger så hära det var en hel del blandade känslor så det dära lägret !

Hej Då! Kraam :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Skojj mojj! <33 jaa jag vill också göra en så bra låt! Dom var ju uper bra !!

2009-01-19 @ 16:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0