Måndag.

HejHej! Nu sitter jag här med söt katta och ska typ snart ränsa lite till i garderoben! Idag så har jag först i morse så hade jag faktist mycket tid kvar tills bussen skulle gå så jag behövde inte stressa så mycket.. Sen då när man satt på bussen kände man att man värkligen inte orkar skolan som alltid :'/ men men .. I morgon så ska vi spela med bandet efter skolan :) Och efter det så ska typ Jag,Carro & Emily ? Gå på stan läänge! och sen när klockan är typ halv 8 kvart i 8 ska vi på Kickboxing det ska bli kul och skönt att träna lite :) Aja mer av det i morron (om jag hinner skriva då ) Nu ska jag packa lite tills i morron och sånt och som sagt ränsa garderoben..
 Hej då! Kraam ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0