Tisdag.

Hejhej Det var ett tag sen jag skrev nu men ska försöka skriva lite oftare. :)

Idag så har jag inte gjort så mycket alls typ tittat på film och suttit vid datan och bakat... I morgon så fyller min bror 16år ! Grattis till han då. Så då ska man väll göra tårta och massa annat! Asså på torsdag så börjar skolan visst är det kul att träffa alla kompisar och så men det är ju hur skönt som helst att vara ledig! Jag har typ varit uppe för länge och sovit för länge under det hära lovet :(  så jag måste gå och lägga mig tidigt idag för att inte vara så trött då skolan börjar.Men som tur så börjar vi med sovmorron första dagen ! Hur bra är inte det?! :D 
Hej då Kram ! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!



Tack så mycket. =0) Vilka söta små marsipangrisar du gjort. Antar att de var goda med, ;0)



Kram!

2009-01-06 @ 21:18:14
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!



Tack så mycket. =0) Vilka söta små marsipangrisar du gjort. Antar att de var goda med, ;0)



Kram!

2009-01-06 @ 21:24:41
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Frida Åslund

SOVMORRON! <3<3

2009-01-07 @ 18:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0