Tisdag.

HejHej! Jag hann inte skriva igår så skriver nu :') Först så var det skola hade musik först det var ganska kul det. Sen efter skolan så skulle vi repa med 'The Noobs' Det var hur kul som helst som vanligt! Längtar tills på lördag! :) Sen gick Jag,Nina,Tilly,Carro & Lisa på stan en sväng Där köpte jag ett skärp. Sen så skulle vi äta på Sebastians vi åt Baugett med kycklingröra GottGott. Sen gick vi hem till nina och spelade Buzz haha jag förlorar alltid på det dära spelet! Efter det så skulle vi gå ner till vidiodetek för Carros mamma var typ utanför så åkte vi på power kickboxningen. Det var typ hur kul som helst och det var ganska jobbigt också men det var asa kul!
                                                                                    Hej då! Kram  :)

Kommentarer
Postat av: Nina

DU ÄR SÅ DUUUUM! Du FICK inte köpa den!!!!!!! DUM skalle D= bajjs på dig!

2009-01-14 @ 17:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0