Lever i min egna lilla värld, en värld bortom universum.


Orkar inte koppla in kameran och lägga över bilder på datorn, så det blir en bild jag tog för några dagar sedan.
Tror att jag leker flygplan eller nått?

Idag efter skolan så gick jag på stan, ensam i blåsigt väder med inslag av regn. Mysigare kan det inte bli.
Köpte hårtoning, silvrigt nagellack (snygggggt), läppstift (ja ni läste rätt) ett rött till och med. Köpte också Nutella♥ så jävla gott.

Nu ska jag kike lite tv, imorgon kanske jag ska till kramfors. Sedan tona håret. CAN'T WAIT.

Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

söt bild :D

2011-03-05 @ 17:40:54
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0