Men det är väl ganska uppenbart att jag känner mig ensam ibland

Orkar inte plugga, hittar på massa andra saker bara för att slippa (skjuta upp på det..)
Skriver listor på vad jag bör ta med mig till uppsala, detaljerat. Vad jag ska äta på bussen, vet vilken macka. Vilken smak av vitamin well jag ska ha med som är godast. Måste bara ha någon som kan beställa den dära buss biljetten. Men det går ju i sin egen lilla takt det.
Ett bidrag till den skulle också sitta bra.
Inte så kul att bara ha råd med buss och mat..
tråkigt inlägg, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Tilly Bergström

längtar sönder! Och vi kan äta billigt c:

2011-10-25 @ 00:36:07
URL: http://innocentselves.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!

Och imorgon väljer jag ut FYRA VINNARE!

Så ta chansen att utöka antalet läsare idag!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-1.html



Lycka till!

2011-10-25 @ 18:17:40
Postat av: Anonym

Hej :) !

Vad kul att du var med och tävlade om massa extrabesökare!

Se om det var du som vann genom att gå in på tävlingen här



http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-2.html#comment



Hade du inte lyckan med dig den här gången så får du såklart en ny chans i samma inlägg. :)



Kram Bea :)

2011-10-26 @ 09:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0